onsdag 21 juli 2010

Vette igen

Ja då har man varit till veterinären igen Zacke har inte varit pigg alls hans knä vrids mer och mer utåt har försökt med rehabilitering men det blir inte bättre utan sämre tror han har ont för han är inte alls sitt glada jag så därför ringde jag veterinär idag. Det var en engelsktalande veterinär vilket inte riktigt är min starka sida har lite svårt för språk men med knacklig engelska så förstod han i alla fall vad jag menade han kände igenom Zacke och hörde nåt klickande ljud i knät tänkte först röntga men sa att det var bättre att skicka remiss direkt till ortoped i Sundsvall för annars röntgar de där ändå lite onödigt med röntgen 2 ggr. Världens bästa Zacke att du ska behöva råka ut för allt <3










                                                  
Här kommer en bild på lille Arrat ser alltid så busig ut 13 veckor är han här








Så här ligger Zacke och Arrat oftast och gosar med varandra gopojkarna mina

4 kommentarer:

  1. Kanske träffar du "min" ortoped som Kiwi hade. Han var jättetrevlig och bra. Hoppas det ordnar sig så han blir glad igen.

    SvaraRadera
  2. Trist att Zacke inte är helt fit for fight.
    Ska du till Djurkliniken eller till Södra bergets klinik?

    SvaraRadera
  3. Djurkliniken i Sundsvall sa han. Han skulle ringa tillbaks idag sa han efter svar på remiss. Så nu sitter vi bara och väntar.

    SvaraRadera
  4. Stackars liten Zacke. :-( Hoppas innerligt de kan klura ut exakt vad som besvärar honom så att rätt åtgärder kan hjälpa honom att bli bra! Håller tummisarna för det!

    Lille Arrat är ju för bedårande söt alltså. :-)

    SvaraRadera