tisdag 27 april 2010

Träning

Tränade Zacke idag vet att han kan få till såna fina och snabba inkallningar vill få till en 10-poängare på tävling. Körde också ett ställande och läggande funka klockrent får han till det på tävling bara så är det lugnt. Funderar om jag ska anmäla mig till 2 tävlingar i maj har några dar på mig att fundera.
Fick se första bilderna på valparna fastnade speciellt för en brun får se om det håller i sig de är ju bara några dar än tänkte att jag skulle ta en svart denna gång men är ju lite svag för de bruna. Zacke är ju bara helt underbar med sin härliga bruna färg tycker matte i alla fall :) Men de svarta är ju bara så fina beslutsångest inte alls *asg* Tror jag ska skippa färg och välja den personlighet jag fastnar för enklast så.

1 kommentar:

  1. Klart ni fixar till några snygga tio-poängare! Lycka till!

    SvaraRadera