fredag 19 februari 2010

Startat ny blogg



Har nu börjat skriva i en ny blog var lite less på den gamla så nu börjar vi om på nytt. Den här ska handla om mig (Veronica) och mina Finska lapphundar Zacke och Rulle. Rulle som är 13 världens goaste och snällaste hund och Zacke mysproppen som snart är 5 som tycker höjden av lycka är att mysa i soffan med matte.


Jag tränar och även tävlar lite i lydnad med Zacke medans med Rulle blir det mest lite lättare aktivering så han får använda hjärnan lite. Båda tycker spår är jätteskoj jag tränar även lite sök med Zacke Rulle har inte alls fattat vitsen med det. Men är man 13 så är det inte så lätt att lära sig nya grejor.


2 kommentarer:

  1. Denna var mycket bättre! Förra bloggen var det inte ofta jag kunde läsa, det blev fel.
    Snygg sida.

    SvaraRadera
  2. Så kul att jag hittat till din nya blogg! :) Layouten är jättefin, och jag ska lägga in er under våra länkar så snart jag får tummen ur. :)

    Hoppas allt är bra med er... tränas det något nu? har du varit på några fler utställningar? :)

    Hälsningar från Idbyn! :)

    SvaraRadera